0 грн.
Зробити замовлення- Бути присутнім при прийомі товару особисто або передати таке право своєму представнику
- Оглянути зовнішній вигляд і цілісність заводської упаковки
- Оглянути всі скляні елементи (в тому числі і дзеркала) на предмет цілісності (відколи, тріщини, подряпини і т.п.)
- Оглянути всі фасади, на предмет різних дефектів (подряпини, відколи й т.п.)
- Перевірити комплектацію товару, колір, наповнення, кількість і т.п. згідно бланка замовлення. Заміна перерахованих вище деталей після прийняття товару (меблів), відбувається за рахунок замовника.
- Зберегти всі документи, надані Вам нашою компанією.
Тільки після того, як ви переконалися в належну якість і стан доставлених виробів, підписуйте документи про прийняття доставки. В іншому випадку зв'яжіться з нами по одному з вказаних телефонів, і наш гарантійний відділ допоможе Вам вирішити ситуацію, що склалася.
Гарантійне обслуговування
У нашому інтернет-магазині діє гарантія від виробника. За умови правильної експлуатації в нормальних умовах протягом гарантійного терміну ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти, а в разі, якщо дефект неможливо усунути - замінимо браковану деталь. Терміни виконання гарантійного обслуговування встановлюються виробником.
Ми завжди намагаємося йти на зустріч покупцеві, але існують випадки, коли ми можемо відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо:
- Збіг гарантійний термін
- Присутні Cлучайное пошкодження та дефекти, заподіяні клієнтом або третьою особою.
- Пошкодження викликане нещасними випадками стихійних лих (природних явищ).
- Пошкодження, виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, надмірне навантаження, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження)
- Пошкодження, були викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретно даного вироби
- Якщо товар заноситься і встановлювався замовником самостійно або третіми особами, а не фахівцями нашого магазину (за винятками випадків явного фабричного браку)
- Товари, виконувалися і привозилися під індивідуальне замовлення
- Товар був зібраний, або пошкоджена деталь була встановлена
- Не збережена упаковка або заводські бирки / наклейки
Внегарантійное обслуговування
Наш інтернет-магазин дорожить кожним покупцем. По-цьому навіть при пошкодженні купленого Вами товару самостійно, або по закінченню терміну гарантії - співробітники магазину готові прийти Вам на допомогу. Внегарантійное і післягарантійне обслуговування полягає в тому, що продавець, на прохання покупця, може організувати роботи по ремонту поламаних виробів або їх частин. При цьому витрати з доставки рекламаційного товару, в обидві сторони, і вартість самих робіт по рекламації - оплачує покупець.
Повернення товару
Ми діємо на підставі закону про захист прав споживачів, який дає вам можливість повернути товар протягом 14 днів з дня покупки. Оскільки TABURETKA.UA орієнтована на доставку товарів по всій Україні, ми починаємо вважати цей час не з дня замовлення і оплати товару, а з дня фактичного отримання вами товару на пошті або з дня доставки. Для цього вам знадобиться, звичайно, мати на руках документ пошти (накладну), де буде вказана дата видачі посилки.
Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні наступних умов:
Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень.
Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
Збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти.
Збережемо комплектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування.
Пред'явлено товарний чек або накладна, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині. Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем.
Увага! Якщо замовлення на меблі індивідуальний, виготовлений під розміри і / або в тканинах певних покупцем (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів в додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)). Проте, Ви можете повернути м'які меблі, але внесену за нього передоплату ми не повертаємо.
Для зв'язку з нашим гарантійним відділом можна зателефонувати з будь-якого із зазначених на сторінці контактів телефону, де Вас переключать на потрібного фахівця, або написати на електронну пошту info@dekormebel.com.ua
Якщо у Вас виникли рекламаційні випадки, необхідно надіслати на електронну адресу info@dekormebel.com.ua: фото вироби, фото паспорта вироби, фото пошкодженого елемента і інформацію з номером замовлення.
Гарантійні умови на кухні
На фасади кухонь при наявності на поверхні механічних, хімічних пошкоджень, впливу температури або наслідків потрапляння рідини, інше, гарантія не поширюється. А також, гарантія не поширюється, на випадки, коли пошкодження виникли з вини покупця.
Деталі, які допоможуть Вам визначити якість отриманого товару
На лицьовій стороні виробу не допускається:
Відшарування покриття (плівки)
Звиси покриття (плівки)
Подряпини, забоїни, потертості, видимі при фронтальному огляді з відстані 0,5 м
Точкові включення (вкраплення), точкові здуття з радіусом більше 1,5 мм
На лицьовій стороні виробу допускається:
Дрібні подряпини загальною довжиною до 50 мм, видимі при фронтальному огляді з відстані 0,5 м
Вм'ятини глибиною до 0,5 мм і довжиною до 1,5 мм, але не більше 2 дефектів на виробі площею 0,2м²
Точкові включення (вкраплення), точкові здуття з радіусом до 1 мм, але не більше 3 дефектів на виробі площею 0,2м²
На внутрішній стороні деталі допускається:
Відколи ламінату до 1,5мм, але не більше 2 відколів на виробі площею 0,2м²
Дрібні подряпини, невидимі з відстані 0,5 м при фронтальному огляді
технологічні отвори
Виробники гарантують однаковий колір відтінку декору плівки ПВХ і відтінок фарби на всіх МДФ-фасадів з однієї партії, оформленим одним бланком замовлення. Різниця відтінків декорів плівки ПВХ і кольорів фарб на МДФ фасадах від різних партій не є недоліком і переробці не підлягає.
Фабрики залишають за собою право вносити зміни в комплектацію, конструкцію і відтінки кольорів виробів, які не впливають на їх основне призначення.
Умови експлуатації плівкових фасадів
Меблі з ламінованої деревинно-стружкових плити (ДСП) призначені для експлуатації та зберігання в сухих і теплих приміщеннях.
Для запобігання деформації і зміни кольору поверхні меблів і кромки на торцях потрібно уникати попадання на деталі виробів з ДСП вологи і впливу прямих сонячних променів.
Не допускається піддавати меблеві фасади теплового впливу вище + 70 ° С (відкрита духовка, палаючі конфорки, розігріта плита, освітлювальні прилади і обігрівачі, гаряча пара і т.п.), це може призвести до деформації, відшарування і відклеювання плівки.
Не рекомендується експлуатація меблів не за прямим призначенням.
Не допускається надмірне навантаження на деталі меблів, яке призводить до їх деформації і руйнування.
При зміні місця розташування меблів в житловому приміщенні, необхідно спочатку звільнити їх від речей. При значних переміщеннях рекомендується зняти дверцята, внутрішні полиці і ящики. Меблі переносити тримаючи їх за бічні стійки і дно, попередньо піднявши їх над підлогою.
Не допускати волочіння по підлозі і підйом за верхню кришку для перенесення.
При необхідності проведення ремонту та оновлення меблів потрібно звернутися до фахівців.
Не допускається застосування засобів очищення, в складі яких є агресивні хімічні речовини (ацетон, пральні порошки, розчинники для фарб, а також кошти з вмістом абразивних матеріалів).
Не допускається попадання вологи на торцеві частини меблів, покриті плівкою, крайкою (оброблені механічним шляхом фаски, деталей), - це призводить до розбухання ДСП.